070721

070721

lördag 5 mars 2011

Bebis!

Ja det är verkligen sant, här sitter en stolt blivande storasyster!

Vi ska, om allt går som det ska, få en till familjemedlem. En mycket efterlängtad och planerad liten bebis.

9 september är det beräknat om allt går som det ska.

Nedan i vecka 11+3.

Vecka 5+5. Vi har varit på besök till Falun ännu en gång och fått lite hjälp med befruktning. Jag har blockerade äggledare, så jag tackar gud att vetenskapen går framåt. =))
Vi är jättespända på att detta ska gå vägen och det verkar gå bra hittills, är nu i vecka 13+2 och har mått mycket illa, bättre nu, men jag knaprar lergigan och äter ständigt mat.
Skönt att det börjar bli vår, det får mig att bli gladare. Mycket funderingar finns om att få ett till barn, men det är ju många som klarat av det. =P

Nästa vecka har jag fått semester och ska till Stockholm hela veckan,
till ambulansutbildning på SÖS jag påbörjat. Nervöst om man ska vara i storstaden och må illa...och att vara från lill-snuttan så länge... Sedan ska jag ha tre veckors amb.praktik i Mora. Ännu nervösare för illamåendet, men jag hoppas verkligen att det är bättre då, för jag har då inte lust att sitta med spy-påse bredvid patienten. =))

Inga kommentarer: