070721

070721

söndag 17 juli 2011

På besök i Fu!

En fin sommardag i Juli var vi i Fu, hos min moster Lill.

På besök var Joakim med sin familj Kristina och Joel. Så vi samlades där och åt och hade trevligt.


Joakim var hos oss på somrarna när jag var liten och hjälpte pappa med korna och skörden.

Hans mor & far var bra kompisar med mina föräldrar.
Men vi har inte setts på 18 år.

Det var konstigt att se honom igen, jag har så mycket minnen från den tiden och det var jättekul att träffas!

På korten nedan är vi vid ån, nedanför Lill & Bertlis hus- Underbart vackert ställe där jag varit mycket när jag växte upp.

Bertil filmar i bakgrunden (mosters man), sen är där Göte (mina systrars pappa), Karin, Kristina, Mor, Joakim, Joel, Magnus och Nathalie.


Roligt att plaska!

Joakom & Kristina




Tre systrarna, en är glad iaf. =P


Nathalie bär på Isse och Nappus... Trötter efter allt plaskande och ätande.


Far och Dotter, så fint.


Hela familjen




Inga kommentarer: